Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، گفت: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در آیین تجلیل از ۷۵ شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: یاری اسلام و ولایت فقیه فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا است و تا زمانی که در این مسیر قدم برداریم، هیچ دشمنی جرأت دست‌درازی به این کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: اگر همه در کنار هم، در راه اسلام و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم وعده خدا محقق می‌شود و کمر دشمنان را خواهیم شکست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمن به دشمنی خود ادامه می‌دهد و هرگز قرار نیست برای ما راهی باز کند، بدانید که باید روی پای خودمان بایستیم.
 
تنگسیری با تشریح تعدادی از مهمترین عملیات‌های نیروی دریایی ابراز کرد: در تک تک لحظه‌های عملیات غیر از خدا ندیدیم و حضور ارواح پاک شهدا احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای امنیت ایران اسلامی جان فدا می‌کنند.

تنگسیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز امید کشورهای آزادی‌خواه جهان است، افزود: رسانه‌های دشمن می‌خواهند مانع شنیدن این صدا شوند.

وی اضافه کرد: شنیدن نوای سلام فرمانده از اقصی‌نقاط جهان و بازخوانی این سرود به زبان‌های مختلف گواه این ادعاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، یک نفتکش ما را می‌برند ۲ نفتکش می‌گیریم تا یونانی‌ها و دیگران بدانند حق بی‌احترامی به ایران را ندارند.

تنگسیری با بیان اینکه شهدا حماسه‌ای آفریده‌اند که عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، افزود: ارواح پاک شهدا حافظ انقلاب بوده و عزت آنها در دل دشمن رعب انداخته است.

وی به شجاعت و دلاوری عشایر در بزنگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عشایر زمانی که آبادان محاصره بود همه امکانات خود را در اختیار رزمندگان گذاشتند، با اسلحه و لباس خود در میدان نبرد حاضر شدند و شجاعانه با دست خالی جنگیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: در مقابل مردم غیور ایران و خانواده‌های معظم شهدا همانند یک سرباز دست به سینه هستم، ما همه سربازیم و به خون شهدا افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد