Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فعال روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ایثار رزمندگان اسلام در آذربایجان‌غربی، گفت: مردم این استان در طول ۴۲ سال گذشته همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفظ امنیت مردم، شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده‌ و نشان داده‌اند همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه ۱۳۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، گفت: بخش اعظمی از این تعداد، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۲۰۰ پرونده شهید در استان،گفت: در این استان پرونده ۱۹ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۲ هزار و ۵۰ آزاده نیز به ثبت رسیده است.

او با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی از نظر تعداد پرونده‌های فرزندان شهید رتبه سوم کشوری را دارد، گفت: در این استان ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرزند شهید وجود دارد مباحث مربوط به اشتغال زایی ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنان رفع شده است.

فعال در ادامه با اعلام اینکه در شهرستان سردشت بیش از یک هزار و ۵۶۰ پرونده جانباز شیمیایی به ثبت رسیده است، گفت: ۱۲۰ شهید شیمیایی نیز در این شهرستان به ثبت رسیده که به عنوان یک جنایت جنگی از سوی رژیم بعثی در تاریخ ماندگار است.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر نارضایتی اعضای تحت پوشش بنیاد شهید از خدمات دهی بیمه دی،  گفت:ما نیز از عملکرد این بیمه رضایت مندی کامل نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت مرزبانان فرزندان شهدا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است