Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:44:24 GMT

البرز مشکلی در توزیع گازوئیل ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۵۱۴۸

البرز مشکلی در توزیع گازوئیل ندارد

آقای مجتبی دلبری گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه توزیع نفتگاز در البرز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و هیچ مشکلی در توزیع وجود ندارد.

او گفت: تمامی خودرو‌هایی که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می‌توانند در این جایگاه‌ها سوخت گیری انجام دهند که از این بین ۹ جایگاه نیز دارای کارت سوخت اضطرار هستند.

آقای دلبری می گوید: رانندگان خودرو‌های نفتگاز سوز کارت سوخت اضطرار را در شرایط خاص مانند ترانزیتی بودن مسیر برای استفاده از ناوگان خارجی، در انتظار دریافت کارت سوخت شخصی، شرایط بحران و اختلالات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی و نیز عدم شارژ سوخت در کارت خودرو متناسب با عملکرد می‌توانند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سهمیه خودرو‌های برون شهری براساس ارسال صورت وضعیت عملکرد توسط سازمان راهداری کل کشور انجام می‌گردد و رانندگان می‌توانند عملکرد خود را در سامانه www.smartcard.rmto.ir مشاهده کنند.

این مسئول از رانندگان خودرو‌های درون شهری خواست در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه به آدرس www.utcms.ir ثبت نام کرده و نسبت به اخذ پروانه فعالیت از شهرداری اقدام و پروانه فعالیت را به صورت سالیانه تمدید کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: کارت‌های امحاء شده به دلیل جاماندن در جایگاه‌های عرضه سوخت و عدم پیگیری از طرف مالکین خودرو‌ها باطل شده‌اند.

آقای دلبری گفت با توجه به هزینه بر و زمانبر بودن درخواست صدور مجدد کارت سوخت، همشهریان می‌توانند پس از بررسی و اطمینان از جاماندن کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سطح  استان با در دست داشتن مدارک شناسایی تا ۲۰ روز به جایگاه مورد نظر و پس از آن به مدت ۱۰ روز به نواحی سه گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز (کرج، ساوجبلاغ و نسا) مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

به گفته رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز   مدیر کارت‌های جامانده پس از زمان‌های اشاره شده برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده غیر فعال و تراشه آن‌ها امحاء می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت سوخت رسانی کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود