Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:41:11 GMT

چالش مدیرعامل شرکت توسعه با ۲ مدیر استقلالی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۵۲۸۹

چالش مدیرعامل شرکت توسعه با ۲ مدیر استقلالی

چالش‌هایی که این روزها مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز با مدیریت مجموعه‌های آزادی و انقلاب دارد ممکن است باعث شود تا۴ وزیر ورزش و جوانان به موضوع ورود کند.

به گزارش مشرق، وقتی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شد خیلی‌ها منتظر حضور ورزشی‌هایی در پست‌های مختلف مدیریتی بودند و این انتظار وجود داشت با حضور یک مدیر ورزشی بهترین اتفاقات رقم بخورد اما در برخی از سازمان‌هایی که زیر نظر وزارت فعالیت داشته و نقش مهمی هم در ورزش قهرمانی و البته همگانی ایفا می‌کنند این اتفاق رخ نداد تا حالا حاشیه‌ها دامنگیر وزارت ورزش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین شرکت‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت و نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی دارد شرکت توسعه است. این شرکت با مجموعه‌های ورزشی آزادی، شیرودی، کشوری و همین طور انقلاب سر و کار دارد و در ارتباط مداوم با فدراسیون‌های ورزشی است چرا که تعداد زیادی از فدراسیون‌ها در این مجموعه‌های ورزشی مستقر هستند و همیشه هم مشکلاتی سر راه آنها در تمرینات و اردوها وجود داشته است. قطعی آب و برق، نبود امکانات و ساختمان مجزا، قطع شدن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، بدهی و اجاره‌بها به شرکت توسعه و ... از مشکلاتی بوده که بارها هم روسای فدراسیون‌ها و هم ورزشکاران در خصوص آن صحبت‌هایی داشته‌اند. با این وجود باز هم در برخی از مجموعه‌ها مشکلات به قوت خود باقیست.

بیشتر بخوانید:

بمب ساعتی در ورزشگاه آزادی؛ چه زمانی فاجعه رخ می‌دهد؟

* آزادی مجموعه‌ای با مدیریت ۲ نفری!

سال گذشته بود که علیرضا عاصم‌یوسفی با حکم وزیر ورزش مدیرعامل شرکت توسعه شد و تغییرات در مجموعه‌های ورزشی که روالی طبیعی هم بود در دستور کار قرار گرفت. احمد مددی که سابقه مدیرعاملی استقلال را در کارنامه داشت به مجموعه آزادی آمد و امیرحسین فتحی دیگر مدیرعامل سابق آبی‌پوشان که از سال ۹۸ مدیریت مجموعه انقلاب را برعهده داشت بدون تغییر در پست خود به فعالیت ادامه داد اما به نظر می‌رسد حالا که کمتر از یکسال از مدیریت مددی در آزادی و حدود ۳ سال از مدیریت فتحی در انقلاب می‌گذرد، مدیرعامل شرکت توسعه با این ۲ مدیر با چالش اساسی روبه‌رو شده به طوری که حتی مدیریت آزادی را با وجود حضور احمد مددی به شخصی به نام علیرضا فاضلی داده که ۲۵ اردیبهشت برای او حکم سرپرستی خورده بود. این فرد با حمایت عاصم‌یوسفی در آزادی مستقر است در حالی که هم سیستم اداری مددی و هم حقوق او از اردیبهشت قطع شده است.

در خصوص تغییر مدیریت مجموعه انقلاب نیز عاصم‌یوسفی تا مرز تغییر پیش رفت و حتی گزینه مورد نظر نیز معرفی شده بود اما کارها آن طور که باید پیش نرفت تا فتحی در مسند قدرت باقی بماند هر چند الان غیبت‌های متعدد او در مجموعه سوال‌برانگیز شده است.

با این شرایط این احتمال وجود دارد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خود به موضوع ورود و مشکلات را حل کند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مجموعه ورزشی آزادی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی احمد مددی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدیرعامل شرکت توسعه وزیر ورزش مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳