Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین خیری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: در این فصل چند اتفاق خوب و بد برای استقلال رخ داد. خوب آن این بود که این تیم قهرمان شد. تقریباً بازیکنانش را از دست نداد و اسکلت بندی این تیم حفظ شده است و مطمئناً با جذب چند بازیکن خوب که به کمک استقلال خواهند آمد شرایط آبی پوشان بهتر از گذشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قسمت بد موضوع این است که هنوز سرمربی مشخص نشده است. اگر چه گفته شده است ساپینتو با استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرده است اما هنوز تا او به تهران نیامده و قرارداد امضا نکرده نمی‌توان باور کرد که وضعیت سرمربی مشخص شده است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: فرهاد مجیدی از مدتها قبل معلوم بود که می‌خواهد برود. اگر چه در تلویزیون هم ممنوع الکار شدن او مطرح شد اما با خاطرات خوب از استقلال رفت و هواداران شاد بودند از قهرمانی تیم شأن. حالا هر کسی که جایگزین او شود انتظار هواداران این است که بتواند یک بار دیگر تیم را به قهرمانی برساند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط استقلال در آینده دچار مشکل خواهد شد گفت: باید بپذیریم که روزهای سختی سپری می‌شود. مهمتر از همه این است که نباید فصل بدنسازی را ازدست داد. در حال حاضر برخی تیم‌ها آماده شروع تمریناتشان هستند اما استقلال هنوز وضعیتش مشخص نشده است. بدنسازی مثل پیش غذا می‌ماند که اگر خوب باشد بسیار مثبت خواهد بود.

خیری افزود: در این چند وقت افراد زیادی نامشان برای سرمربی گری استقلال معرفی شد. اگر چه بعضی از آنها در حد و اندازه‌های استقلال نبودند و نباید هم هدایت تیم را به آنها می‌سپردند. استقلال و پرسپولیس جای تست دادن نیست. باید کسی هدایت تیم را به عهده بگیرد که نتایج خوبی هم کسب کند. در طول چند سال گذشته استقلال به جوانان خوبی میدان داد. از دوره سرمربیگری منصوریان تا فرهاد مجیدی. و حالا ثمره آن را در تیم استقلال می‌بینیم. البته هر تیمی هم نیاز به بازیکن جوان دارد و هم به بازیکنان با تجربه که تلفیقی از آنها می‌توانند ضامن موفقیت یک تیم باشد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه گزینه داخلی برای هدایت استقلال بهتر است یا خارجی گفت: داخلی یا خارجی فرقی ندارد. باید امتحان پس داده باشد. رزومه خوبی داشته باشد. نه اینکه اگر یک تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد بگوییم او می‌تواند استقلال را هم موفق کند. هواداران توقع زیادی دارند و انتظار دارند این فصل هم قهرمان شود. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه استقلال چندین سال است که در فوتبال حضور دارد. کاربلد است و در تیم‌های بزرگ کار کرده و اعتقاد دارم می‌تواند انتخاب صحیحی داشته باشد. نباید عجله کرد. باید بهترین را انتخاب کنیم تا استقلال بتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: یکی از معضلات بزرگ فوتبال ما، دلال‌ها هستند. باید دلال‌ها را از فوتبال قیچی کرد و پای آنها را برید. آنها به خاطر منافع شأن به فوتبال ضربه می‌زنند و امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد این افراد سودجو در فوتبالمان نباشیم.

کد خبر 5519469

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان یحیی گل محمدی تنیس روی میز وزنه برداری هندبال هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم