Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس پیشنهاد خود برای جذب آنخل دی ماریا را کاملاً مطابق با خواسته این بازیکن آماده کرده و اکنون این باشگاه با خوشبینی در انتظار پاسخ دی ماریا است.
به گزارش آریا، یوونتوس به دی ماریا قراردادی یک ساله با دستمزد 7 میلیون یورو همراه با گزینه تمدید پیشنهاد داده است. این پیشنهاد 4 روز پیش به دست دی ماریا رسید اما او هنوز پاسخ قطعی نداده و در حال ارزیابی شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ یوونتوس معتقد است که تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن این بازیکن انجام داده است و حالا آنها با امیدواری و اطمینان همچنان منتظر دریافت پاسخ مثبت دی ماریا هستند. با این حال دی ماریا به اطلاع بیانکونری رسانده که به فرصت بیشتری برای فکر کردن نیاز دارد. او 2 تا 3 روز دیگر مشغول استراحت و گذراندن تعطیلات تابستان در ایبیزا است و سپس به پیشنهاد یوونتوس پاسخ قطعی می دهد.
یوونتوس روزهای داغی را در نقل و انتقالات سپری می‌کند و ممکن است تا دو هفته آینده، آن‌ها از چند خرید رونمایی کنند. یوونتوس که طی روزهای اخیر با پل پوگبا به توافق نهایی رسید، حالا به جذب آنخل دی ماریا و فیلیپ کوستیچ هم نزدیک شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، طی روزهای اخیر یوونتوس پیشنهاد جدیدی به آنخل دی ماریا ارائه کرد و قرار شد این وینگر آرژانتینی، پیشنهاد بیانکونری را بررسی کرده و پاسخ نهایی‌اش را اعلام کند. دی ماریا که این روزها تعطیلاتش را در ایبیزای اسپانیا سپری می‌کند، تا ساعات آتی به یوونتوس که در خصوص این انتقال خوش‌بین است، پاسخ می‌دهد.
این وینگر 34 ساله می‌خواهد پس از پایان فصل 23-2022 به کشورش آرژانتین برگردد و برای روزاریو سنترال، تیم دوران نوجوانی‌اش به میدان برود. یوونتوس با شرایط دی ماریا موافقت کرده و پیشنهادی یک ساله با دست‌مزد سالانه 7 میلیون یورویی به او ارائه کرده است. دی ماریا نیز آماده است تا ساعات آینده، پاسخ مثبت خود به یوونتوس را اعلام کند. غیر از یوونتوس، بارسلونا هم شرایط این ملی‌پوش آرژانتینی را بررسی می‌کرد اما آن‌ها هرگز پیشنهادی رسمی ارائه نکردند. 
یوونتوس هم‌چنان نسبت به جذب آنخل دی ماریا امیدوار است و این انتقال می‌تواند انجام دهد. این وینگر 34 ساله، یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس است و سران بیانکونری تمام تلاش‌شان را برای جذب این بازیکن آرژانتینی به‌کار بسته‌اند. پیش‌تر طرفین به بن‌بست رسیده بودند اما پیشنهاد جدید بیانکونری، می‌تواند دی ماریا را متقاعد کند. یوونتوس از تلاش برای جذب دی ماریا ناامیدنشده و در آستانه پاسخ نهایی او، خوش‌بینی بیش‌تری دارد. پیشنهاد یوونتوس برای به‌خدمت‌گیری دی ماریا، قراردادی یک ساله با بند تمدید به مدت یک فصل دیگر است. دی ماریا پس از پایان تعطیلاتش و بازگشت از ایبیزا، در خصوص پیشنهاد بانوی پیر تصمیم می‌گیرد. 
بوفون، اسطوره یوونتوس در خصوص مثبت بودن پیوستن دی ماریا به یووه صحبت کرد: دی ماریا می‌تواند مارادونای حال‌حاضر سری آ باشد. امروزه سطح فنی سری آ پیشرفت کرده و شکی در این نیست. آنخل هم سرشار از تکنیک است و حریفش را به راحتی از پیش رو برمی‌دارد، هم بازیکنی تعیین‌کننده مقابل دروازه حریف است و در گل‌سازی نیز موفق عمل می‌کند. او در همه‌جای زمین هست و نقاط مختلفی را پوشش می‌دهد. در یک کلمه؛ دی ماریا یک فوتبالیست کامل است. 
از طرفی پل پوگبا پس از شش سال دوباره پیراهن سیاه‌وسفید یوونتوس را به تن خواهد کرد. یوونتوس هفته‌هاست برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین تلاش می‌کند و حالا موفق شده است. رومئو آگرستی خبر داده پس از چندین نشست میان مدیران یوونتوس و رافائلا پیمنتا، مدیربرنامه‌های پوگبا، توافق نهایی میان یوونتوس و این هافبک بلندقامت برای همکاری دوباره حاصل شده است. پل پوگبای 29 ساله با امضای قراردادی چهار ساله، به یوونتوس برمی‌گردد. قرار است او سالانه 8 میلیون یورو دست‌مزد دریافت کند که این رقم همراه با پاداش‌ها به 10 میلیون یورو در سال خواهد رسید. توافق نهایی میان طرفین به دست آمده و بنا به دلایل مالی، یوونتوس در ماه جولای (دو هفته دیگر) رسما همکاری دوباره با پوگبا را اعلام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوگبا دی ماریا یوونتوس آنخل دی ماریا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بنا‌ها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و ساز‌های بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!