Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@18:08:12 GMT

قالیباف: شهید چمران با بی عملی و با بی حاصلی بیگانه بود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۵۵۵۴

قالیباف: شهید چمران با بی عملی و با بی حاصلی بیگانه بود

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز سه شنبه (۳۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: فرا رسیدن سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم.

وی بیان کرد: جمع شدن ویژگی‌های درخشانی چون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال، پرهیز از اقدامات شتاب زده و محاسبه نشده، صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی نظیر به امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام و اعتلای علمی کم نظیر، از شهید چمران فردی نمونه و بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود که انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهید چمران با بی عملی و با بی حاصلی بیگانه بود. دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی ایران چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی، باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان شجاع و نخبه با الگوپذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد. به روح پرفتوح امام راحل، دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و به تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف شهید چمران انقلاب اسلامی شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد