Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، جرارد پیکه در یک‌بازه ۳‌ماهه از عرش به فرش رسید. ابتدا فاش شد که او در جدایی مسی نقش داشته و باشگاه را متقاعد کرده که اگر ستاره آرژانتینی برود، تغییری در کیفیت تیم ایجاد نخواهد شد و باشگاه می‌تواند حقوق ۷۰میلیون یورویی‌اش را هم پس‌انداز کند. این خبر باعث شد از چشم هواداران و مسی‌فن‌ها بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل مسی دیگر حاضر نشد در مراسمی که پیکه هست، شرکت کند. سپس افشا شد مدافع بارسلونا در اعطای میزبانی سوپرجام اسپانیا به کشور عربستان نقش داشته و دلالی کرده و پول کلانی را به جیب زده، موضوعی که برای وجهه بازیکنی‌اش اصلا خوب نبود.

سپس خبر دیگری درز کرد مبنی بر اینکه با وجود اخبار مربوط به کاهش داوطلبانه حقوقش، قرار است مبلغی نجومی در ۲‌سال آینده به حسابش واریز شود. در نهایت، مشکل خانوادگی و جدایی‌اش از همسرش افت شدیدی را در محبوبیتش ایجاد کرد، طوری که ناگهان یک‌میلیون نفر از دنبال‌کننده‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی از دست داد.

بارسلونا باید تا ژوئن ۲۰۲۴در مجموع حدود ۱۰۰‌میلیون یورو به جرارد پیکه بپردازد. به‌گفته منابعی از باشگاه، پیکه دستمزدش را کم نکرده و فقط دریافت آن را به تعویق انداخته است. کاهش داوطلبانه حقوقش یک‌نمایش تبلیغاتی و رسانه‌ای بود. باشگاه باید فصل آینده ۴۱‌میلیون یورو و فصل بعدتر ۴۴میلیون یورو به او بپردازد و پس از پایان قراردادش نیز به‌عنوان پاداش پایان قرارداد ۱۵میلیون یورو به او بدهد. مدیران می‌خواهند مشکل پیکه را قبل از قراردادهای آینده حل کنند. ژاوی هم که دنبال خرید مدافعانی مثل کریستنسن و کولیبالی یا ژول کنده است، می‌خواهد آنها را کنار آرئوخو بازی دهد و دیگر به خدمات پیکه نیازی ندارد. به‌نظر می‌رسد دوران پیکه در بارسا به پایان رسیده باشد. او برای آنکه نزدیک ۲‌فرزندش باشد، بهتر است به اینتر مایامی یا تیمی دیگر در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا نقل‌مکان کند.

کد خبر 684876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم حوادث جهان تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم حوادث جهان تیم بارسلونا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم