Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: عزیزان در شهرداری توجه داشته باشند صبر برخی از اعضا یک آستانه‌ای دارد وقتی تعداد تذکرات اضافه می‌شود و موضوعات دنبال نمی‌شود قاعدتا شورای اسلامی می‌تواند از سایر ابزارها برای پیگیری تذکرات دنبال کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در هفتاد و‌ دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها سوال می‌کنند این تذکراتی که توسط اعضای شورا به شهرداری داده می‌شود چه اتفاقی می‌افتد؟ عزیزان در شهرداری توجه داشته باشند صبر برخی از اعضا یک آستانه‌ای دارد وقتی تعداد تذکرات اضافه می‌شود و موضوعات دنبال نمی‌شود قاعدتا شورای اسلامی می‌تواند از سایر ابزارها برای پیگیری تذکرات دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درخواست ما از مجموعه شهرداری این است که دوستان موضوع را دنبال کنند. وقتی اعضای شورا فرضا درباره برخی انتصابات و دستورالعمل‌ها انتقاد می‌کند پاسخ می‌آید با دستور شهردار این اتفاق افتاده است. وقتی تذکری داده می‌شود تا حصول نتیجه به اعضا گزارش داده شود. تعاملات شهرداری با شورا حداقل در حوزه‌ای که بنده دنبال می‌کنم مطلوب نیست.

اقراریان بیان کرد: درخصوص تاکسی‌های اینترنتی، این تاکسی‌ها تخلفاتی را دارند و شهرداری تهران باید بر عملکرد این تاکسی‌ها نظارت داشته باشد و گزارش آن را ارائه دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900323

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری