Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:40:23 GMT

شماره ۲۱ وریا بر تن اشکان!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۳۷۲

شماره ۲۱ وریا بر تن اشکان!

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه _سی‌ویکم خردادماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه‌شنبه _سی‌ویکم خردادماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

روزنامه ایران ورزشی با عنوان "روزی رئیس فدراسیون سوارکاری می‌شوم" صحبت‌های سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان "هرطور شده باید جام را از استقلال پس بگیریم" صحبت‌های سیامک نعمتی را نشان می‌دهد که می‌گوید می‌خواهم در جام جهانی عضو تیم ملی باشم.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان "مراقب باش جادوگر! " نوشت: اکانت توئیتر کریمی دست لیدر جنجالی است؟

روزنامه شهرآرا با عنوان "بازی قهرمانی در کنار شهربازی" نوشت: پرسپولیس فاتح نخستین رقابت‌های باشگاهی فوتبال زنان مشهد شد.

روزنامه گل با عنوان "شماره ۲۱ وریا برتن اشکان! " اشاره به مذاکره استقلال با دژاگه در دوبی دارد.

روزنامه شوت با عنوان "حضور سیدجلال در کادر فنی قطعی نیست" صحبت‌های یحیی گل‌محمدی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد درویش بلد نیست دروغ بگوید.

کد خبر 583173

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی روزنامه شوت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند