Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان با مطالعات گسترده انجام یافته و ضروری است تا با جذب سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم. - اخبار استانها -

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی خوبی در استان اردبیل وجود دارد و این استان آماده حرکت جهشی برای توسعه است و استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی موجود در استان برای ایران و حتی سایر کشورها بسیار مهم و اساسی است و پیشرفت‌های علمی در دنیا به منظور بهبود شرایط آب و هوای جهانی و زیست‌محیطی باید به اشتراک گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیشرفت سایر کشورها نیز برای ما یک فرصت است تا بتوانیم تعامل متوازن داشته باشیم و همگام با پیشرفت‌های علمی دنیا پیش‌ برویم و در مقابل ظرفیت‌های استان اردبیل نیز برای کشورهای دیگر دارای مزیت‌هایی است که می‌تواند کشاورزی دانش‌بنیان و مبتنی بر علم روز را با پیشرفت اساسی روبه‌رو کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: تولیدات کشاورزی اردبیل برای تمامی فصول وجود دارد و می‌توان اردبیل را جزو استانی تولیدمحور با تکیه بر دانش‌ روز محسوب کرد و با توجه به این که استان اردبیل مزیت‌های دیگری در حوزه مرزی دارد بنابراین در ترانزیت انرژی و حمل و نقل نیز دارای موقعیت راهبردی است.

قاسمیان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان قطعا سودآور است و در این زمینه توجه به سرمایه‌گذاری‌های بخش صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان موضوعی است که برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و با توجه به تنوع زیاد صنایع می‌تواند برای استان سودمند باشد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان با مطالعات گسترده انجام یافته و در این زمینه امری لازم و ضروری است تا با جذب سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم استواگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی اردبیل به سرمایه‌گذاران الکترونیکی شدکار بزرگ فدراسیون هندبال در سرمایه‌گذاری بر تیم‌های پایه/ نهالی که برای درخت شدن، احتیاج به حمایت دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: فرهنگ و تمدن و موقعیت‌های تاریخی اردبیل سبب شده تا در سال‌های آینده جمعیت استان، توریسم و گردشگر را پذیرا باشیم و این شرایط فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار کرد: آب‌های گرم معدنی جزو اولین انتخاب مسافران و گردشگران است و با توجه به این که اردبیل شرایط خاصی برای توریسم ورزشی است بنابراین باید در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی نیز اقدامات موفقی انجام یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: ظرفیت‌های علمی بسیار خوبی در استان اردبیل وجود دارد و با توجه به این که اساتید و پژوهشگران فرهیخته با ارزش‌های علمی بالا در این استان فعالیت می‌کنند بنابراین استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در پارک علم و فناوری استان در راستای تولیدات دانش‌بنیان برنامه‌ریزی کردیم.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی سرمایه گذاری در بخش استاندار اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اینکه این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت، همکاران از وقوع این آتش‌سوزی اطمینان حاصل کردند و یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک‌های صنعتی مجاور و آتش‌نشانی باقرشهر محل حضور داشتند، گفت: آتش‌نشانان تهرانی نیز در محل حاضرشده و مشاهده کردند که حریق در یک کارخانه بزرگ ۲۰۰۰ متری مسقف تولید مبلمان پلیمری بسیار قابل اشتعال رخ داده و شعله‌های آتش حدود ۷۰ درصد این فضا را دربرگرفته است و همین اندازه سقف‌ها تخریب و روی اجناس شعله‌ور ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: همچنین به گفته افراد حاضر در محل داخل این کارگاه مملو از ظروف رنگ و پارچه و تینر، مواد نفتی و ... مورد استفاده در تولید مبل در حجم زیاد وجود داشت که همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش و دود غلیط برخاسته از آن شده بود.

ملکی گفت: در مجاورت این محل یک کارگاه تولید مواد پتروشیمی قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به آن وجود داشت؛ در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا هم شعله‌های آتش را مهار کنند و هم از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شده است، گفت: هم‌اکنون آتش تا حد زیادی تحت کنترل است، اما آتش‌نشانان همچنان در حال اطفاء آن هستند و تا این مورد مورد مصدوم و تلافات جانی نداشته‌ایم، اما چون سقف‌ها تخریب شده ورود به مرحله لکه‌گیری قدری زمان‌بر است و با احتیاط کامل این کار را آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت