Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:14:12 GMT

تیم های ملی تکواندو راهی کره جنوبی شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۴۰۸

تیم های ملی تکواندو راهی کره جنوبی شدند

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جمعه سوم تا دوشنبه ششم تیرماه در شهر چانچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد

تیم‌های ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی شدند.

به گزارش طرفداری، در این دوره از مسابقات ۲۲۹ تکواندوکار در بخش کیوروگی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی حاجی موسایی، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، دانیال بزرگی، امیرمحمد بخشی، علیرضا نادعلیان، مبینا نعمت‌زاده، ناهید کیانی،  زهرا شیدایی، نسترن ولی زاده، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ترکیب تیم‌ ملی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی تیم ملی زنان را همراهی می‌کنند و در بخش مردان بیژن مقانلو سرمربی، مجید افلاکی و مسعود حجی زواره مربیان تیم ملی هستند. نعیما خواجوی به عنوان بدنساز و محمد نصر به عنوان فیزیوتراپ این تیم را همراهی می‌کنند.

 

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا