Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین مسابقات سوارکاری کورس بهاره شمال غرب کشور در سه کورس، سجاد عبدی با اسب طوفان طلائی از شهر کلیبر، سمیرا صحرائی با اسب نیکان از ایلخچی و مهرداد سیرانی با اسب سالوادور از خوی مقام‌های نخست را به دست آوردند.

مسابقات سوارکاری کورس بهاره شمال غرب کشور با شرکت ۱۵ سوارکار از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در میدان اسب دوانی شمال غرب کشور در عجب شیر و در مسافت یک هزار متر برگزار شد و سوارکاران با اسب‌های نژاد عرب، تروبرد، دوخون، ترکمن و کرد با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای افشار رئیس اداره ورزش و جوانان عجب شیر گفت: این شهرستان برای توسعه رشته‌های مختلف سوارکاری از قابلیت بالایی برخوردار است و با توجه به بافت و طبیعت بکر آن، می‌تواند به عنوان قطب اصلی این رشته معرفی شود.

 تکمیل پیست سوارکاری عجب شیر و ایجاد مکان پرورش اسبدر این شهرستان از برنامه‌های توسعه این رشته ورزشی است.

پرورش اسب می‌تواند به عنوان یک صنعت پاک در توسعه پایدار استان نقش بسزایی ایفا کند و باید با علمی کردن آموزش‌های آن، استفاده از آموزش‌های مهارتی و ایجاد مرکز علمی کاربردی اسب سواری، این صنعت را سودآور کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات سوارکاری اداره ورزش و جوانان عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در دومین مسابقه حساس هفته به تساوی بدون گل رسیدند. محمد کریمی در پایان این بازی گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود. به خاطر اینکه شرایط سختی بود و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره قضاوت بیژن حیدری نیز گفت: من خودم از او گلایه دارم زیرا که داور باکیفیت‌تری است. چند صحنه مشابه برای پرسپولیس خطا گرفت و همان صحنه‌ها را برای ما واکنشی نشان نداد. در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

کاپیتان سپاهان در مورد علت فاصله گرفتن تیمش از کورس قهرمانی نیز توضیح داد: به خاطر یکسری از مشکلاتی که فدراسیون به وجود آورد. خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا که دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند.

او ادامه داد: خیلی محترمانه می‌گویم، در مورد امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها، اصلا چه لزومی داشت که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت 6 بازیکن ما محروم می‌شود و نمی توانند بازی کنند. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کریمی در پایان گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ خیلی برایمان سخت شده ولی در ادامه مسیر، هم قسم شده‌ایم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی