Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:00:17 GMT

هافبک پرسپولیس در یک قدمی مس رفسنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۶۷۸

هافبک پرسپولیس در یک قدمی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی یکی از بازیکنانی است که با پایان قراردادش از پرسپولیس جدا شد و حالا در تلاش است تا از بین پیشنهاداتش یکی را انتخاب کند و به تیم موردنظر ملحق شود.

گفته می‌شود مس رفسنجان تیمی است که به جذب هافبک سابق پرسپولیس نزدیک شده و ممکن است در همین روزها مراحل انتقال شجاعی به تیم محمد ربیعی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، در این تیم اغلب در پست غیرتخصصی دفاع چپ به میدان رفت.

او در صورتی که قراردادش را امضا کند، نخستین خرید تابستانی مس رفسنجان خواهد بود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)