Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:04:25 GMT

ساحلی بازان نوجوان کشورمان وارد ایران شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۶۹۷

ساحلی بازان نوجوان کشورمان وارد ایران شدند

کاروان تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران به کشورمان بازکشت

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران که با کسب مدال برنز جهان تاریخ‌ساز شده بودند، صبح امروز (سه‌ شنبه ۳۱ خرداد) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

به گزارش طرفداری، در‌ مراسم استقبال از مدال‌آوران هندبال ساحلی ایران پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مسئولین فدراسیون هندبال و شماری از مربیان و پیشکسوتان هندبال کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران در مرحله گروهی با پیروزی مقابل تیم‌های آمریکا و قطر و شکست مقابل سوئد راهی مرحله دوم مسابقات شدند و در جمع ۱۲تیم برتر قرار گرفت. در ادامه ملی‌پوشان ایران باپیروزی مقابل تیم‌های برزیل و فرانسه و شکست مقابل کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی برابر آرژانتین تاریخ‌ساز شد به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها رسید. در مرحله نیمه‌نهایی ملی‌پوشان ایران نتیجه را به برزیل واگذار کردند و در دیدار رده‌بندی موفق به پیروزی و کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

 

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن