Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:55:50 GMT

جشنواره ملی اقوام در خارگ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۷۶۲

جشنواره ملی اقوام در خارگ برگزار می‌شود

شعیب بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره اقوام ایرانی در قالب گروه‌های مختلف که برگرفته از آداب، رسوم و آئین‌های اقوام مختلف ایران است در جزیره خارگ برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این جشنواره فرصت مغتنمی است که شهروندان این جزیره با آداب، سنت‌ها، فرهنگ و مراسم آئینی اقوام مختلف ایرانی از استان‌های مختلف آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز گفت: این جشنواره در طول سال و با دعوت از گروه‌های آئینی از استان‌های مختلف با همکاری انجمن موسیقی برگزار خواهد شد که اولین قسمت آن در تیرماه سال جاری با حضور گروهی از استان خراسان شمالی آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 5519835

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره خارگ بوشهر جشنواره اقوام بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا مشهد اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود