Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیاینه پایانی نشست هفتگی خود در خصوص بررسی مسائل لبنان و منطقه، حمله تروریستی به اتوبوس نظامی در «الرقه» سوریه را که به شهادت 11 نظامی و 2 غیر نظامی و مجروح شدن شماری از شهروندان منجر شد، محکوم کرد.

علمای مسلمان لبنان با بیان این که ایالات متحده آمریکا که همه ثروت ملت سوریه از جمله نفت و گندم آنها را به سرقت می‌برد، در پشت پرده این حملات قرار دارد، بر ضرورت مبارزه با اشغالگری آمریکایی به هر وسیله ممکن و در راس آن مقاومت مردم سوریه تاکیدکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه همچنین به اسناد منتشر شده در روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» در خصوص کشتار صبرا و شتیلا اشاره و تاکید شده است که این اسناد باید به عنوان سندی بر تایید توطئه برخی نیروهای مزدور داخلی در این کشتار ثبت شود تا در تاریخ بماند و نسل‌های بعدی بدانند در این لحظه تاریخی در زندگی لبنان چه اتفاقی افتاده است.

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تجمع علمای مسلمان لبنان لبنان حمله تروریستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه