Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:28:15 GMT

طراحی و اجرای سوله سبک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۷۲۱۲

طراحی و اجرای سوله سبک

هلدینگ صنعتی البرز با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای واحد های صنعتی و انواع کارخانجات... - اخبار بازار -

هلدینگ صنعتی البرز  با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای واحد های صنعتی و انواع کارخانجات اکنون با راه اندازی خط تولید و منتاژ انواع سوله سبک  صنعتی امکان طراحی و پیاده سازی انواع سوله سبک با طراحی مهندسی را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی مهندسی سوله چیست و چه کاربردی دارد

همه میدانیم که سوله های فلزی سبک صنعتی با کمک انواع تیرچه ها و پروفیل های فلزی ساخته میشوند. قیمت تمام شده این پروفیل ها یک قیمت مشخص است و نمیتوان در آن چندان تفاوت قیمتی بین عرضه کنندگان یافت. حال اگر برای صرفه جویی در قیمت تمام شده سوله از طراحی مهندسی استفاده کنید میتوانید با کاهش وزن تمام شده سوله یک سوم قیمت سوله را صرفه جویی کنید. البته این مقدار صرفه جویی مربوط به سوله های بزرگ است. اگر سوله شما کوچک باشد میزان سرفه جویی کمتر خواهد بود.

هلدینگ صنعتی البرز تعهدات خود را بصورت صفرتاصدی انجام میدهد.این بدان معنا است که سازه صنعتی ساخته شده کلیه فرایند های قانونی برای تایید را طی خواهد کرد و کلیه تست های لازم را قبول خواهد شد. شما ضمن صرف هزینه کمتر سازه مستحکم تری نیز خواهید داشت. این نکته در سوله ها اهمیت بالایی دارد. زیراکه سوله ها اغلب از نظر زمانی دور از مناطق شهری هستند و سرعت دسترسی به آنها کند است. بنابراین باید امنیت بالایی داشته باشند.

سوله های سبک پیش ساخته

اگر ساکن شهرستان هستید و یا کارخانه و کارگاه صنعتی شما در شهرستان قرار دارد و میخواهید از مزایای طراحی صنعتی سوله های سبک هلدینگ صنعتی البرز استفاده کنید. میتوانید انواع سوله صنعتی سبک پیش ساخته را سفارش دهید. این سوله ها در محل کارخانه هلدینگ صنعتی البرز ساخته شده و برای شما تا محل کارخانه حمل میشوند و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب میگردند. توجه داشته باشید که پیش از طراحی هر سوله باید مواردی را رعایت کرد که عبارتند از:

آزمایشات خاکبررسی عوامل محیطی (باران، برف، زلزله، شیب زمین و ...)دهانه سولهنیاز و یا عدم نیاز به جرثقیل سقفی و تناژ آن

طراحی و ساخت سوله انبار

انبارها مهمترین بخش هایی یک سازه صنعتی هستند. نگهداری از کلیه کالاهای مهم و محصولات شرکت در انبار صورت میگیرد. سوله ها معمولاً یک سازه صنعتی مناسب برای انبار هستند. سوله به شما امکان چیدمان دلخواه را میدهد. سقف سوله معمولاً بلند است و شما میتواند تا ارتفاع بالایی کالاهای خود را انبار کنید. دهانه و سایر مشخصات فیزیکی سوله قابل طراحی و پیاده سازی است و شما میتوانید براساس نیاز خود دهانه و مشخصات متفاوتی را درخواست دهید تا برای شما طراحی و پیاده سازی شود.

سوله و استفاده از آن بعنوان گلخانه های صنعتی

گلخانه های صنعتی معمولاً وظیفه تامین مایحتاج غذایی را انجام میدهند. اما گلخانه های صنعتی که به معنای واقعی کلمه به کار پرورش و نگهداشت گل اختصاص دارند نیز روز به روز در حال افزایش است.چه این خوراک بصورت میوه و یا سبزیجات و یا حتی گل در این گلخانه ها تهیه شود. نگهداری از این محصولات ارزشمند اهمیت بسیار بالایی دارند. محصولات یک گلخانه موجودات زنده هستند و شما نوعی احساس نیز به آنها پیدا خواهید کرد. زنده بودن موجودات باعث میشود که فرایند نگهداری حساس شود. سوله ها به دلیل ساختاری که دارند فضا و شرایط لازم را برای گلخانه در اختیار شما قرار میدهند. با طراحی مهندسی شما میتوانید در سوله های گلخانه ایی دما و رطوبت را تا حد بسیار بسیار دقیقی کنترل کنید.

سوله های صنعتی و ساخت فضای زندگی حیوانات اهلی

یکی دیگر از موارد استفاده از سوله ها ساخت انواع فضاهای پرورش و نگهداشت حیوانات اهلی است. از انواع گاو، گوسفند و ... را میتوان بصورت صنعتی در سوله نگهداری و پرورش داد. سوله با توجه به ساختار خود امکان تامین امنیت و بهداشت را فراهم می آورد. شما میتوانید با یک طراحی اصولی سوله ایی به صرفه و با کیفیت عالی در اختیار داشته باشید.

تامین فضای لازم برای تولید کالاهای صنعتی

مهمترین کاربرد سوله سازه خود کارخانه و یا کارگاه شما است. شما چه در زمینه کاشت و داشت و برداشت انواع محصولات کشاورزی مانند قارچ و خیار و گوجه و ... باشید. چه در زمینه تولید یک قطعه فوق تخصصی فعالیت داشته باشید برای کارخانه و کارگاه خود نیاز به یک فضا دارید سوله های صنعتی این امکان را فراهم میکنند که شما سقف بلند و ورودی سفارشی داشته باشید به این ترتیب شما میتوانید تهویه مناسب و فضای لازم برای تخلیه و بارگیری انواع متریال صنعتی را در کارخانه و کارگاه خود داشته باشید.

چرا هلدینگ صنعتی البرز را برای طراحی و اجرای سوله انتخاب کنیم

هلدینگ صنعتی البرز تنها یک مجری ساده نیست. این هلدینگ خود تولید کننده انواع سوله است و سالیان درازی است که در زمینه تولید و طراحی و اجرای سوله فعالیت کرده است. شرکت ها و سازمان های زیادی سفارش خود را به ما داده اند.

طراحی مهندسی ما موجب کاهش هزینه سوله درضمن حفظ و حتی ارتقاء امنیت ایفا میکند. ما صفرتاصد کار را در کنار شما هستیم و کلیه استعلامات قانونی لازم برای کیفیت سوله تحویل شده را خواهیم گرفت. هلدینگ صنعتی البرز با دارا بودن ماشین الات راهسازی در انواع و تعداد بالا امکان انجام امور جانبی را هم دارد و این تعدد ماشین آلات به کاهش قیمت تمام شده شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

برای سفارش طراحی و ساخت انواع سوله سبک و یا برای آشنایی بیشتر با شرکت و فعالیت ها ما به سایت ما سر بزنید

https://ach-holding.com/

مشاوره رایگان ما را ازدست ندهید. قیمت آخر سوله سبک را از ما بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طراحی و اجرای طراحی مهندسی شما میتوانید داشته باشید انواع سوله گلخانه ها تمام شده سوله سبک سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۵۱٫۰۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۲۹۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۳۸,۹۶۲ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۴۳,۱۴۳ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۶ ریال رسید.

کد خبر 748231

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود