Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان هریس با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی و شهرستانی در محل روستای پاکچین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، سرپرست این شرکت در آیین افتتاح این پروژه گفت: با اجرای این پروژه گازرسانی، 6 روستای تازه کند سفلی، دیزج ور، محمودآباد، پاکچین، سولوجه و گورچین شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادر کمالی ادامه داد: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و قریب به 99 درصد خانوار روستایی شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با احتساب پروژه های در دست اجرای این شهرستان، به زودی این بهره مندی به 100 درصد در بخش روستایی خواهد رسید.
وی با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه ها و رو به اتمام بودن گازرسانی روستایی در شهرستان هریس اظهار داشت: برای بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی شهرستان هریس حدود 726 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا و 19 هزار و 491 انشعاب گاز نصب گردیده است.
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از  اتمام گازرسانی روستایی در شهرستان هریس، مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی و تأمین انرژی پاک بخش صنعتی در اولویت قرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گاز شهرستان هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان