Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:26:35 GMT

بزرگداشت شهید زارعی در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۷۳۹۸

بزرگداشت شهید زارعی در یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، صبح امروز در مراسمی که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم و همچنین نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شد، یاد و خاطره  جواد زارعی شهید مدافع امنیت گرامی داشته شد.

حجت الاسلام میرزایی  این مراسم با گرامیداشت یاد سه هزار و ۸۰۰ شهید نیروی انتظامی افزود: شهید جواد زارعی ۱۱ سال از عمر خود را صرف امنیت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم و نسل جوان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ظهر روز شنبه ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر یزد در حین تعقیب و مراقبت با خودروی حامل مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهر را داشتند درگیر شدند.

ماموران در این درگیری موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان و کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شدند، اما ستوان دوم جواد زارعی مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید زارعی متولد سال ۱۳۶۹ در بوانات فارس، متأهل و دارای دو فرزند بود که در یزد به خدمت می‌پرداخت.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت درگیری سوداگران مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود