Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:09:06 GMT

تخلیه محموله ۶۶ هزار تنی جو در بندر شهیدرجایی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۷۷۹۶

تخلیه محموله ۶۶ هزار تنی جو در بندر شهیدرجایی

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تخلیه محموله ۶۶ هزار تنی جو در مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس آغاز شده است.

غلامحسین کتابی ظهر امروز (۳۱ خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: تخیله این کالای اساسی تا شش روز آینده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه نهاده‌های دامی به صورت حمل یکسره از کشتی با حدود دو هزار کامیون به سراسر کشور فرستاده می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون سه فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی از جمله ذرت و جو با ظرفیت ۱۹۵ هزارتن در این بندر پهلو گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

کتابی با اشاره به اینکه به زودی و پس از انجام مراحل گمرکی یک کشتی دیگر حامل ذرت به میزان ۶۶ هزار تن نیز در بندر شهیدرجایی بندرعباس پهلو می‌گیرد، اضافه کرد: مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس رتبه دوم واردات کالای اساسی در کشور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس