Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اراک گفت: پروژه راست‌گرد پل شهید صیدی پس از یک دهه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا تکمیل شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا کریمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهید صیدی با اشاره به اینکه وعده داده بودیم راستگرد این پل به دست خانواده شهید صیدی به بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: حدود پنج ماه قول افتتاح این پروژه داده شد و با همت همه عزیزان، معاونت امور زیربنایی، شهرداری، شورای شهر و غیره امروز مصادف با روز شهادت دکتر شهید چمران این راستگرد به سرانجام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم شاهد این باشیم سایر پروژه‌های در دست اقدام با این سرعت مورد بهره‌برداری قرار گیرد، سال گذشته تقریبا 143 پروژه در شهرداری تعریف شده بود ولی فقط پروژه میدان مقاومت شروع و به بهره‌برداری رسید.

شهردار اراک با بیان اینکه ''ممکن است بسیار شنیده باشید شهرداری چه اقداماتی تا به حال انجام داده است؟'' گفت: در دوره شورای ششم و شهرداری جدید پروژه‌ میدان امام‌ حسین(ع) که کمتر از نصف آن انجام شده بود به سرانجام رسید و امیدواریم در موعد مقرر به اتمام برسد.

کریمی تصریح کرد: این راست‌گرد حدود 10 سال نیمه تمام به حال خود رها شده بود و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم همانطور که در سال گذشته و دوره‌های قبل هیچ یک از  پروژه‌های 143 گانه شهرداری به سرانجام نرسید.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه فضای سبز مرکزِ توجه بودجه امسال شهرداری اراک استفرصت 28 روزه دادگستری به شهرداری اراک برای رفع نواقص پارک‌ها/وضعیت نامناسب بوستان‌های حاشیه شهر ساماندهی شودشهرداری اراک 23 میلیارد ریال به نهاد کتابخانه‌های عمومی پرداخت کرد

برخی به دنبال القای اختلاف هستند

وی ادامه داد: در آمار دقیق سال 1400 از بین 143 پروژه فقط یک پروژه به بهره‌برداری رسیده است اما شاهد این هستیم شروع این پروژه‌ها با همت همکاران و شورای شهر در حال انجام است و هیچ اختلافی بین شهردار، مجموعه شهرداری و شورای شهر نیست و درتعامل کامل با این مجموعه هستیم البته چه بسا در این میان افرادی دنبال هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای هستند و فرصت‌طلبان و منفعت طلبانی که به جهت منافع خود موجبات تضعیف روحیه همکاران ما در شهرداری می‌شوند که امیدوارم روزی زمینه آن را فراهم نکنند که بنده دهان باز کنم و مسائل آنها را بازگو کنم.

شهردار اراک بیان کرد: شورا و شهرداری با قوت کار خود را ادامه می‌دهد و با قوت به مردم خدمت می‌کند و در مسیر خدمت به مردم به هیچ وجه تردیدی به دل راه نمی‌دهد،  مسیر خدمت‌گذاری باز است انسداد و بن بست فقط مربوط به منفعت طلبان، فرصت طلبان  است.

کریمی خاطرنشان کرد: همانطور که قول داده شد پروژه‌ها به صورت مردمی افتتاح شود امروز هم شاهد تحقق این امر هستیم و مردمی افتتاح می‌شود که این نشان از رویکرد مردمی شهرداری و شورای شهر دارد و امیدواریم بر سر عهد خود تا انتها بمانیم.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری شهید صیدی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، هادی حق بین، درباره جزییات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان خواهد شد.

حق بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص دومین پروژه قابل بهره برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن سازی و تحکیم کوله پل های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان