Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام گفت: ایام اربعین امسال روزانه بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم پخت و به دست زائران اربعین در مرز بین المللی مهران می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "محمد زارع" ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام  در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران با تاکید بر اینکه فرمانده اصلی اربعین امام حسین (ع) است، اظهار کرد: ستاد اجرایی جهت ارائه خدمت به زائران اربعین هر آنچه در توان دارد کف دست گرفته و شبانه روز در تلاش است بتواند بخشی از مشکلات و موانع سر راه زائران را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از ۲ میلیون آب معدنی سرد به دست زائران برسانیم، افزود: علاوه بر این با توجه به گرم بودن هوا یک کارگاه یخ سازی در مرز مهران راه اندازی می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حجم عظیمی از زائران از مرز مهران تردد کنند، لذا می طلبد همه دستگاه ها با تمام توان پای کار باشند ، تاکید کرد: اگر به درستی اقدامات و فعالیت ها پیش بینی شده برای اربعین پیش نرود، بطور قطع دچار مشکل خواهیم شد.

زارع اضافه کرد: ایام اربعین ۱۴۰۱ آب شرب پایانه مرزی مهران توسط ستاد اجرایی تامین و در اختیار زائران قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/الف

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۵۰‌ درصد از تردد زوار عراق از مرز مهران است، گفت: در اربعین سال گذشته سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از تردد زوار عراق از مرز مهران است، اظهار کرد: در اربعین سال گذشته سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

وی افزود: با وجود گرمای هوا در مرز مهران، اما به دلیل امنیت و نزدیکی به عتبات عالیات و تعامل خوبی که بین مسئولان دو کشور و استان‌های هم‌جوار ایران و عراق وجود دارد، زائران ایرانی و عراقی مرز مهر را برای تردد انتخاب می‌کنند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: یکی از مسائل مهم در تردد زائران گرمای زیاد در مرز مهران است بنابراین باید شرایط بسیار خوبی برای تسریع در تردد زوار در مرز مهران فراهم کنیم.

حسنی با تاکید بر افزایش تعداد گیت‌ها برای روزهایی که با پیک تردد زوار مواجه هستیم، عنوان کرد: باید سال جاری نیز مانند سال گذشته هماهنگی لازم بین گذرنامه عراق و ایران انجام شود تا با اسکن گذرنامه‌ها و هماهنگی لازم امکانی فراهم شود تا خروج زوار از مرز مهران تسریع شود.

وی ادامه داد: امسال در اعزام اتوبوس‌های ایران به عراق ۵۰۰ دستگاه در نظر گرفته شده است اما ضرورت دارد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران در حالت انتظار داشته باشیم تا در صورت ازدحام جمعیت، به کشور عراق برای تردد زوار اعزام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اضافه کرد: مکان‌هایی برای استقرار رانندگان اتوبوس و سایر افراد خدمات‌رسان از جمله تعمیرکاران تدارک دیده شود، همچنین از ابتدای ماه صفر اتوبوس‌ها وارد کشور عراق شوند.

حسنی با اشاره به اینکه باید نظارت بر رانندگان در عراق بیشتر شود تا با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، افزود: با نظارت بر کرایه‌ها قیمت‌ها مشخص و در این زمینه تابلوهایی برای نصب برچسب قیمت‌ها در مکان‌های تردد زوار قرار داده شود.

وی اضافه کرد: برای تبادل سریع اطلاعات و دیگر هماهنگی‌ها، یک فضای مناسب برای استقرار نماینده استان ایلام در مرز زرباطیه ایجاد شود.

کد خبر 751169

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران