Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اینکه امروز سجاد انوشیروانی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد، مراسم معارفه انوشیروانی ظهر امروز در محل فدراسیون وزنه برداری و با حضور پریچهره مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد. همچنین در این مراسم کوروش باقری، بهداد سلیمی و نواب نصیرشلال ۳ ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات عجیب این مراسم می‌توان به حضور نداشتن علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد که با وجود اینکه با او تماس گرفتند، اما ترجیح داد تا در مراسم تودیع و معارفه شرکت نکند. تنها محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری به عنوان نماینده این فدراسیون در مراسم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

وداع مرادی بعد از ۲۵ سال با فدراسیون وزنه برداری

مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری روز ۱۶ تیر ۱۳۹۸ برگزار و قرار شد در آنجا از بین ۵ نامزد یک نفر به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شود. محمد آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، فرشاد غزالیان و علی مرادی به عنوان نامزد‌های ریاست فدراسیون وزنه برداری بودند که در پایان مرادی با کسب ۲۲ رای بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری باقی ماند.

بعد از انتخاب شدن علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی نایب قهرمان مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل بابت نتیجه‌ای که در انتخابات به وجود آمد معترض شد و شکایت خود را به دادگاه دیوان عدالت اداری برد. قرار شد این دادگاه بعد از بررسی و تحقیق در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه برداری رای خود را صادر کند. حالا بعد از گذشت نزیدک به ۲ سال رای دادگاه دیوان عدالت اداری صادر شد و در آن رای دادگاه اعتراض و شکایت انوشیروانی را پذیرفته و به همین دلیل نتیجه انتخابات فدراسیون وزنه برداری که سال ۱۳۹۸ برگزار شد باطل است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی وزنه برداری سجاد انوشیروانی علی مرادی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم به صورت نمادین در دبستان دخترانه میرعماد قزوین اجرا شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری علامه بزرگ و اسلام شناس بزرگ بود.

سیاهکالی مرادی افزود: مقام معلم در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی انتقال آموزه‌های ارزشمند دینی را از رسالت‌های مهم معلمان برشمرد.

در پایان با اهدای گل از معلمان این مدرسه قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین