Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:03:04 GMT

2هزار شوراي زکات روستا در مازندران فعال است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۲۲۹

خبرگزاری آریا- مدیرکل کمیته امداد مازندران خبرداد، 2هزار شورای زکات روستا در مازندران فعال است.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردساری حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در برنامه زنده رادیو پیام شبکه طبرستان با بیان اینکه دوهزار شورای زکات در روستاها فعال است، اظهار داشت: رئیس شورای زکات در استان نماینده ولی فقیه بوده و کمیته امداد دبیر شورای زکات است و در تمامی شهرستانها نیز ائمه جمعه بعنوان رئیس شورای زکات شهرستان و کمیته امداد شهرستان ،دبیر این شورا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
وی افزود:  کمیته امداد شهرستانها آماده جمع آوری زکات است و دهیاری ها و کشاورزان نیز در این خصوص همکاری دارند که قدر دان این مشارکت  هستیم.  
مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: درطرح شجره طیبه و ثمره طیبه ، با پلاک درختان  با همکاری صاحبان باغات، محصول آن درخت برای ایتام و خانواده های نیازمند هزینه می شود.          
وی بیان داشت: سال گذشته 75میلیارد تومان زکات جمع آوری شد  و مازندران از جمله  استان های برتر در این خصوص بود.       
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تمامی زکات جمع آوری شده در همان شهرستان برای نیازمندان هزینه می شود.           
وی به برگزاری رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: دو هزار دستگاه لوازم خانگی و دو هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.           
حجت‌الاسلام عالیشاه  در خصوص عید سعید قربان گفت: برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده و قربانگاه  ابراهیمی در تمامی شهرستانها ایجاد می شود و نذورات جمع آوری شده قربانی در همان روز به دست نیازمندان می رسد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 2هزار شورای زکات روستا در مازندران فعال کمیته امداد مازندران شورای زکات جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر