Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:26:51 GMT

رفع تداخل بیش از ۶۰۰ پلاک از اراضی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۲۹۶

رفع تداخل بیش از ۶۰۰ پلاک از اراضی استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۶۵۰ پلاک از اراضی استان زنجان رفع تداخل شد.

داوود حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ پلاک برای رفع تداخل در استان داریم، اظهار کرد: ۳۵۰ پلاک نیز هم‌اکنون در دستور کار کمیسیون قرار دارد تا پایان امسال رفع تداخلات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۴۴۰ هزار هکتار مشمول طرح کاداستر است، افزود: از شروع امسال، تاکنون ۱۶۵ فقره پلاک مشمول اجرای تبصره ۲ ماده ۱ قانون حفظ و حراست از زمین‌های زراعی و باغی قرار گرفته است. همچین ۳۱ مورد دیگر در قالب احکام قضایی، ابلاغیه تخریب و رفع تداخل دریافت کردند.

این مسئول با بیان اینکه از فردا ۲۵ پلاک دیگر در خرم‌دره ابلاغیه دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با افرادی که به صورت غیرقانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، وفق مقررات با آن‌ها برخورد و از تصرفات غیرقانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و عرصه‌های ملی، خاطرنشان کرد: با هدف تقویت ارتباط مردمی و برای اطلاع‌رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی گشت‌های سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متخلفان و سودجویان در اراضی کشاورزی و دریافت گزارش‌های مردمی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان رفع تداخلات اراضی استان زنجان رفع تداخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • ببینید/ ماجرای پلاک آویخته بر گردن شمسایی چه بود؟
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران