Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارزان دانشمند گفت: با توجه به اعتراض بخشی از کارگران ساختمانی مهاباد در مورد نحوه برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرس و ابهامات موجود در خصوص شیوه اطلاع رسانی، کمیسیون امنیت کارگری شهرستان به موضوع ورود و انتخابات با نظارت تعدادی از اعضای کمیسیون مذکور از جمله دادستانی، فرمانداری، اداره کار و بسیج کارگری شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمامی اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی که داوطلب سمت هیأت مدیره و بازرس انجمن مذکور هستند می‌توانند از تاریخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۱ تا ۱۵/۰۴/۱۴۰۱ با مراجعه به اداره کار مهاباد نسبت به انجام فرآیند ثبت نام و تکمیل مدارک نزد نماینده انجمن صنفی مستقر در محل اداره، اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: مدارک مورد نیاز این رسته شامل تکمیل فرم درخواست کاندیداتوری نزد نماینده انجمن، تصویر شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، آخرین مدرک تحصیلی و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری است.

دانشمند همچنین شرایط داوطلبان را عضویت در انجمن، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی غیرقانونی، نداشتن هر گونه سؤ پیشینه کیفری، داشتن حسن شهرت، عدم اعتیاد به مواد مخدر، حداقل ۲۰ سال تمام سن و داشتن حداقل ۳ سال سابقه عضویت انجمن صنفی، منتهی به زمان کاندیداتوری و ادامه عضویت عنوان کرد.

وی گفت: اطلاع رسانی به صورت مرحله به مرحله برابر اساسنامه با درج آگهی در روزنامه کثیر الانتشار هدف و اقتصاد، ارسال پیامک به اعضاء انجمن، درج آگهی در ورودی و پانل اطلاعات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهاباد و انجمن صنفی کارگران شهرستان مهاباد و همچنین درج خبر در رسانه‌های محلی پر مخاطب انجام خواهد پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگران ساختمانی ثبت نام انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند