Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:26:33 GMT

به دانشگاه‌های در حال توسعه کمک بیشتری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۵۸۹

به دانشگاه‌های در حال توسعه کمک بیشتری می‌شود

ایسنا/ایلام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: راهبرد وزارت علوم احصاء دقیق مشکلات دانشگاه‌ها و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و توجه بیشتر به دانشگاه‌های در حال توسعه است.

دکتر «مسعود گنجی» در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ایلام،  با اشاره به اینکه در طول هفت ماه گذشته، از ۵۱ دانشگاه  در سطح کشور بازدید کرده، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حل مشکلات حوزه دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور استفاده خواهیم کرد، تا شاهد ارتقاء خدمات ارائه شده به دانشجویان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی دانشگاه ایلام، به بازدید خود از بخش‌های مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: راهبرد وزارت علوم احصاء دقیق مشکلات دانشگاه‌ها و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و توجه بیشتر به دانشگاه‌های در حال توسعه است.

گنجی آمادگی صندوق رفاه دانشجویان را برای کمک به دانشگاه ایلام در زمینه ارتقاء خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی اعلام کرد.

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام نیز  در این نشست اظهار کرد: با وجود اینکه به علت عدم حضور دو ساله دانشجویان به علت شکل‌گیری پاندمی کووید ۱۹، خوابگاه‌های دانشجویی با مشکلات متعددی روبرو بودند و اسکان دانشجویان با مخاطره روبرو بود، اما بعد از ابلاغ وزارت عتف مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها در ۱۴ فرودین ماه سال جاری، با تدابیر ریاست  دانشگاه ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زمینه حضوری دشن آموزش تمام مقاطع تحصیلی و اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم شد، که این دستاورد باعث مباهات است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، وی  به حساسیت و پی‌گیری‌های دکتر علی‌محمدی، رئیس دانشگاه ایلام، در زمینه رفاه حال دانشجویان و حل مشکلات آنان اشاره کرد و گفت: در این مدت به صورت متناوب در خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی حضور یافته‌ایم و ضمن پاسخ‌گویی، با دقت و حساسیت  و در کوتاه‌ترین زمان در زمینه حل مشکلات مطرح شده از طرف دانشجویان اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام صندوق رفاه دانشجويان دانشگاه ایلام دانشگاه ها خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند