Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:23:54 GMT

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۵۹۸

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس سجاد قربان‌نژاد اظهارداشت: تمام کارکنان وظیفه متاهلی که به خدمت اعزام شده‌اند، در هر منطقه‌ای که خدمت کنند از ۲ ماه کسرخدمت بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر فرزند سه ماه کسرخدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد، گفت: مشمولان غایب بالای سه سال غیبت چنانچه جهت اعزام به خدمت سربازی خود را معرفی کنند، در انتظامی استان محل سکونت خدمت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان نژاد ادامه داد: تمام مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در تمام مقاطع تحصیلی از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهرهای شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و  مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیر ماه دریافت کرده اند می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: این دسته از مشمولان می بایست یکم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قربان نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه و  مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمت سربازی فرماندهی انتظامی دفاتر الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد