Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» همزمان با درگذشت محمدعلی کریمخانی خواننده این قطعه ماندگار، در یادداشتی ابراز تاسف کرد.

به گزارش روی خط برنا؛ محمدعلی کریمخانی مداح اهل‌بیت و خواننده قطعه ماندگار «آمدم‌ ای شاه پناهم بده» در مدح امام رضا (ع) شب گذشته دوشنبه ۳۰ خرداد درگذشت که به همین دلیل اهالی موسیقی و مسئولان مختلفی در غم از دست دادن این هنرمند پیشکسوت ابراز تسلیت و تاسف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا عظیمی‌نژاد موسیقیدان و آهنگساز که آهنگسازی قطعه «آمدم‌ای شاه پناهم بده» را هم برعهده داشته است، شب گذشته با انتشار یک متن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «سکوت می‌کنم… انگار حنجره‌ام از کار افتاده… انگار صدایم را از دست داده‌ام. استاد کریم خانی به اربابش پیوست. آمده. آمده‌، ای شاه پناهش بده.»

تعدادی از هنرمندان مانند ارژنگ امیرفضلی، علیرضا نجف‌زاده، سیدبشیر حسینی، ایمان قیاسی، همایون نصیری و علیرضا عصار هم در ادامه این متن منتشرشده ابراز تاسف کردند.

ارژنگ امیرفضلی در متن کوتاهی نوشت: «کم پیش می‌آید آدم از ته دل متاسف شود، که شدیم!»

 محمدعلی کریمخانی متولد سال ۱۳۲۹ در نرجه استان قزوین، مداح و خواننده مذهبی ایرانی بود. او با خواندن قطعه «آمدم‌ای شاه پناهم بده» برای علی بن موسی الرضا ساخته آریا عظیمی‌نژاد بیش از قبل نزد مردم شناخته شد.

او سال‌ها مناجات خوانی در برنامه زنده سحرهای ماه رمضان سیما و رادیو ایران و مناجات‌خوانی در حرم امام رضا علیه السلام را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی ارژنگ امیرفضلی محمدعلی کریمخانی آریا عظیمی نژاد مداح اهل بیت شاه پناهم بده آریا عظیمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان ملل روز سه شنبه در بیانیه‌ای که در ژنو منتشر شد، نسبت به «تأثیر نامتناسب» مداخلات پلیس در محوطه دانشگاه‌ها در آمریکا برای بیرون راندن تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین ابراز نگرانی کرد.
وولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفت: «من نگران این هستم که برخی از تدابیر اتخاذ شده از سوی نیرو‌های امنیتی در طیف وسیعی از دانشگاه‌ها تأثیر نامتناسبی داشته باشد.»

دیگر خبرها

  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است