Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: علی رمضانی قهرمان پاورلیفتینگ جهان در اقدامی ارزشمند و پسندیده با حضور در موزه فرهنگی یادمان شهدای دفاع مقدس، مدال قهرمانی خود را به هشت شهید گمنام اهدا کرد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزشمند پهلوان رمضانی، گفت: پهلوان شایسته و خوشنام ورزش استان مدال خود را تقدیم شهیدان گمنامی می‌کند که مدالشان، پلاکشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: عزیرانی که انسانیت را معنا کردند و به وطن پرستی عینیت بخشیدند تا امروز جامعه ورزش در فضای امن و امکانات زیاد مسیر ورزش قهرمانی را طی کند.
 

رنگرز همچنین ضمن تشکر از سردار ملکی رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به جهت حمایت و همکاری در تدفین شهید گمنام در محل اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: با تدفین شهید ۲۲ ساله و خوشنام در محل اداره کل ورزش و جوانان، این امکان برای پهلوانان، قهرمانان و جامعه بزرگ ورزش استان فراهم شد تا با حضور در کنار شهید گمنام بیعت و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدا داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مازندران مسابقات پاورلیفتینگ شهدای گمنام ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دوبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت. متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 748333

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران