Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شمس آبادی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی قوی که وجود داشت، اعضا در هر کدام از استان‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند، آنقدر مستندات علیه این افراد وجود داشت به گونه‌ای که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد اصلاً اعتراض نکردند.

وی بیان کرد: هم‌اینک پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بزودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان ۳۱ فروردین سالجاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سه جاسوس وابسته به موساد با حکم دستگاه قضائی دستگیر شدند.

در این اطلاعیه آمده بود: این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده دست داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: در پرونده منطقه آزاد چابهار نیز کیفر خواست صادر شده و متهمانی که کیفر خواست خوردند حتماً از کار معلق می‌شوند.

وی افزود: در خصوص پرونده شهرداری زاهدان مراحل تحقیقات مقدماتی در حال اتمام است و تا پایان تیرماه کیفر خواست آن هم صادر می‌شود.

شمس آبادی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما پیشگیری از اطاله دادرسی است، گفت: تلاش می‌کنیم پرونده‌های در دستور کار سریع‌تر رسیدگی شوند.

کد خبر 5520058

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری سیستان و بلوچستان دادستان زاهدان موساد شهرداری زاهدان دستگاه قضایی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردبیل ویروس کرونا آمار کرونا مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی سیدابراهیم رئیسی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های  سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.  

در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه ترور عنصر موساد در مصر
  • لحظه ترور مامور موساد در مصر (فیلم)
  • اولین ویدئو از لحظه ترور مامور موساد در مصر
  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها