Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک طلا و یک نقره، سهم ایران در روز پایانی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا بود

دو نماینده دسته ۱۲۰+ کیلوگرم ایران در روز پایانی رقابت‌های پارولیفتینگ قهرمانی آسیا روی سکو رفتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با ٩ ورزشکار حضور پیدا کرد که در آخرین روز مسابقات و در دسته 120+ کیلوگرم بابک پرمون در رده پیشکسوتان و پیمان نژادی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرمون ابتدا در بخش اسکوات موفق به مهار 225 کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. وی در بخش پرس سینه نیز موفق شد وزنه ١45 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. پرمون در پایان در بخش ددلیفت موفق به ثبت وزنه ١٨5 کیلوگرمی شد. وی در پایان موفق شد در مجموع با ثبت رکورد 555 کیلوگرم به مدال طلای این رده در مجموع دست پیدا کند.

نژادی نیز در بخش اسکوات با ثبت وزنه 330 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت. او در بخش پرس نیز موفق به مهار وزنه ٢55 کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. در پایان نیز نژادی در بخش ددلیفت موفق به ثبت رکورد 305 شد و با قرار گرفتن در رده سوم به مدال برنز رسید. وی در مجموع با ثبت رکورد 890 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره آسیا در رده بزرگسالان شد. 

پیش از این در روزهای گذشته الیاس کلابی در رده جوانان در مجموع به مدال نقره دسته 5٩ کیلو گرم رسید، امیررضا مس فروش توانست در رده پیشکسوتان در دسته 66 کیلوگرم صاحب مدال نقره شود، مرتضی دژآلود در رده پیشکسوتان در دسته 93 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد و فاضل رویاوی و مصطفی خادمی در دسته 93 کیلو گرم در رده بزرگسالان به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند. محمدحسن مردان هریس و مصطفی یزدانی نیز در دسته 105 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو