Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@03:40:23 GMT

وضعیت مبهم حقیقی و شجاعی برای ادامه همکاری با نساجی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۷۹۲

علیرضا حقیقی و مسعود شاعی برای ادامه همکاری با نساجی آینده ای مبهمی دارند

دو بازیکن با سابقه تیم فوتبال نساجی وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارند.

به گزارش طرفداری، نساجی در حالی فعالیت خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده است که اکثر بازیکنان این تیم برای فصل بعد قرارداد دارند و بازیکن آزاد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی دو بازیکن نساجی هستند که قراردادشان با این باشگاه به اتمام رسیده است و برای فصل بعد وضعیت مبهمی دارند.

بر اساس این گزارش، بعد از اتمام فصل گذشته خبرهایی درباره احتمال جدایی حقیقی از نساجی مطرح شد و این در حالی است که گفته می‌شود حقیقی از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد جدی دریافت کرده و هنوز ماندن یا جدایی‌اش از نساجی قطعی نشده است.

شجاعی هم مثل حقیقی هنوز وضعیت روشنی در نساجی ندارد. شجاعی چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارد همچنان فوتبال بازی کند و باید دید حمید مطهری و باشگاه نساجی درباره کاپیتان سابق تیم ملی چه تصمیمی خواهند گرفت.

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید