Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:40:07 GMT

دستیاران مرفاوی در تیم ملی جوانان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۷۹۵

دستیاران صمد مرفاوی در تیم ملی جوانان مشخص شدند

سرمربی تیم ملی جوانان اسامی دستیاران خود را به اعضای کمیته فنی فدراسیون معرفی کرد.

به گزارش طرفداری، صمد مرفاوی، سرمربی جدید تیم ملی جوانان امروز با حضور در جلسه کمیته فنی دستیاران خود را به اعضای این کمیته معرفی کرد.

فرشاد ماجدی، حیدر شریفی، امین راستی، دستیاران مرفاوی در تیم ملی جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهدی حیدری به عنوان مربی دروازه بان ها و مسعود مقیم به عنوان مربی بدنساز در کادرفنی تیم جوانان حضور خواهند داشت. همگی این نفرات سابقه حضور در تیم های ملی پایه را دارند و البته کمیته فنی هم آنها را تأیید کرده است

قرار است پس از مراحل استعدادیابی اولین اردوی تیم جوانان پیش از اعزام به مسابقات کافا ۱۷ تیر در تهران آغاز شود.

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا