Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:02:09 GMT

حفظ امنیت، منافع ملی و ارزش‌ها هدف اساسی نظام است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۸۶۵

حفظ امنیت، منافع ملی و ارزش‌ها هدف اساسی نظام است

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام و دولت مردم‌پایه حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا و نخستین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرمانده معظم کل قوا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای این قرارگاه اظهار داشت: ایمان بیاوریم به حکمت و دوراندیشی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که از سال ۶۹ فرمودند حفاظت سرزمینی تهران بر عهده سپاه است و در ادامه در سال ۷۱ فرمان تشکیل قرارگاه ثارالله را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۷۱ به بعد سپاه و قرارگاه ثارالله مسئولیت صیانت از امنیت تهران را عهده‌دار شدند.

سرلشکر صفوی گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام و دولت مردم‌پایه حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌هاست و این هدف اساسی در معرض توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد.

وی از قرارگاه ثارالله تهران به‌عنوان یکی ازمهم‌ترین قرارگاه‌های سپاه نام برد و گفت: رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اولین و مهم‌ترین مأموریت آن حفظ و صیانت از مردم، جامعه، سرزمین و مرکزیت نظام است و قرارگاه ثارالله باید امنیت پایدار مردمی را در استان تهران برقرار کند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه ثارالله هدف اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان