Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@03:42:18 GMT

خودروی بوگاتی رونالدو ترکید! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۹۲۱

خودروی بوگاتی رونالدو ترکید! + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تصادف بوگاتی ویرون رونالدو حاشیه ساز شده و پلیس درحال بررس علل وقوع آن است. راننده - که ظاهراً رونالدو نیست بلکه یکی از محافظان او بود - کنترل خود را از دست داده و به دیواری در املاک مسکونی سا کوما، بونیولا، پالما د مایورکا، جایی که ستاره منچستریونایتد در حال حاضر با خانواده خود در تعطیلات حضور دارد، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که شنیده می شود، قسمت جلوی بوگاتی دچار خسارت شدیدی شده  و شاهدان عینی فاش کردند که هیچ وسیله نقلیه دیگری در این تصادف دخیل نبوده است. در ساعت 11 صبح، ماشین به درب یک خانه روستایی در نزدیکی بیمارستان جوآن مارچ تصادف کرد. راننده خودرو هیچ صدمه ای ندیده و گمان می رود گزارش تصادف را امضا کرده باشد.

یکی از منابع آگاه گفت: "ماشین به دیوار کوبید اما فقط خسارت مادی وارد شد و کسی مجروح نشد و راننده مسئولیت کامل این اتفاق را پذیرفت. اطلاعات در مورد اینکه چه کسی پشت فرمان بوده و چه اتفاقی افتاده است در پایگاه داده پلیس ثبت شده و در صورت نیاز به انجام تحقیقات بیشتر، دادگاه یا افسران به آن دسترسی دارند."

پلیس اسپانیا بعد از ظهر دوشنبه تایید کرد که هیچ اطلاعاتی در دست ندارد که نشان دهد کریستیانو در آن زمان در ماشین بوده است اما صاحب ملکی که در این تصادف آسیب دیده می‌تواند ادعای غرامت کند. 

هویت شخصی که پشت فرمان بود هنوز فاش نشده اما شایعه شده که رونالدو و خانواده‌ا‌ش در چشایر توسط دوقلوهای پرتغالی محافظت می شوند که به عنوان سرباز در یک واحد نیروهای ویژه نخبه در افغانستان خدمت می کردند. این دو سرجیو و خورخه رامالهیرو نامبرده شده‌اند که بعد از خدمت، بخشی از یک واحد حفاظت نزدیک ستاره پرتغالی شدند و پیش از آن وظیفه نظارت بر سیاستمداران و قضات را پس از خدمت برعهده داشتند. برادر سوم آن‌ها که الکساندر نام دارد هنوز به عنوان افسر پلیس کار می کند.

رونالدو بوگاتی ویرون محبوبش را که حداکثر سرعت 253 مایل در ساعت توانایی دارد  و یک مرسدس بنز کلاس جی - که از همسرش به عنوان هدیه دریافت کرده – را برای تعطیلات از منچستر به جزیره ارسال کرده بود.

بوگاتی فوق که اکنون یک خودروی آسیب دیده است، بخشی از مجموعه خودروهای 17 میلیون پوندی رونالدوست که شامل استون مارتین، بنتلی و فراری مونزا نیز می شود. رونالدو همچنین سال گذشته یک نسخه محدود 8.5 میلیون پوندی بوگاتی سنتودیسی - که تنها 10 مورد از آن ساخته شده است - به مجموعه خود اضافه کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند