Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار استفاده از یک تیم کارآمد و قوی در این وزارتخانه شد.

به گزارش ایران اکونومیست، احمد محرم زاده نماینده آخر و هریس در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: جناب آقای وزیر! صبر انقلابی مردم شما را از وظایف سنگین خود غافل نکند چرا که سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود؛ لذا لازم است از تیم اقتصادی کارآمد و قوی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت تاکید کرد: قیر مصوب مجلس هرچه سریع تر به دستگاه های اجرایی تحویل شود چرا که قیر در بسیاری از استان ها محدود است و در آذربایجان شرقی محدودتر.

این نماینده مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: مردم منطقه منتظر بهسازی و اصلاح راه های اصلی و روستایی هستند و کمتر از 4 ماه فرصت برای اصلاح دارید؛ لذا هرچه سریع تر دست به کار شوید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، احمد محرم زاده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی احمد محرم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه