Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مجمع عمومی انجمن کریکت کشور ‌امروز(سه شنبه) در محل هتل آکادمی ملی المپیک و به ریاست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ‌برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نشست با حضور علی رغبتی رییس انجمن کریکت کشور، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، نژاد سلیم دبیر انجمن، خانم رفیعی نایب رییس بانوان، اعضای هیات رییسه و مسئولین کمیته های اجرایی انجمن و مسئولین کمیته کریکت استانهای کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علیپور گفت: این برای اولین بار است که مجمع کریکت برگزار می شود و منطبق بر اساسنامه فدراسیونهای جهانی و آسیایی، رشته هایی که در المپیک و بازیهای آسیایی حضور دارند لازم است که مجامع داخلی برگزار کرده و فعالیتهای خود را تدوین و قانونمند کنند.

وی اظهار داشت: کریکت ایران پیشتر موفقیتهای خوبی داشته و مسلما با مدیریت جناب رغبتی به عنوان یکی از مدیران‌ مجرب ورزش کشور ظرفیت بالایی برای توسعه و تعمیم در ایران دارد.

در ادامه علی رغبتی اذعان داشت: استانهای کشور با فعالیت چند برابری هدفمند و با برنامه و ایجاد تعامل با زیر مجموعه های خود باید کمک حال انجمن‌باشند چراکه هدف ما تقویت زیرساختهای کریکت در کل ایران است.

اما نصرالله پریچهره مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونهای ورزشی به عنوان یکی از مهمانان این نشست ابراز امیدواری کرد که رشته المپیکی کریکت‌ بتواند هم در بخش آقایان و‌ هم بانوان در میادین بین المللی به موفقیت برسد.

همچنین خانم شهرکی از مسئولین منطقه آزاد چابهار با تاکید بر لزوم توجه به کریکت در این منطقه تصریح کرد: کریکت یکی از ۵ رشته پرمخاطب دنیاست که در ایران هم طرفداران زبادی دارد بخصوص در استان سیستان و‌بلوچستان و مشخصا منطقه چابهار و قطعا ما از این ورزش المپیکی پشتیبانی ویژه خواهیم داشت.

و اینکه دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان یکی دیگر از مهمانان ویژه این مجمع گفت: کریکت ورزش پرسابقه ای در جهان است و در ایران هم ۲۵ سال از فعالیت این رشته میگذرد و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از این رشته المپیکی که ظرفیت و پتانسیل بالایی در کشور دارد خواهد داشت.

تصویب تقویم سال ۱۴۰۱، برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان و زیر ۱۹ سال آقایان و بانوان ،برپایی اردوی تیمهای ملی آقایان و بانوان، برگزاری رقابتهای باشگاههای کشور، تعامل با فدراسیون آسیایی و جهانی و ارائه گزارش فعالیتهای انجمن و همچنین ارایه نقطه نظرات مختلف توسط اعضای هیات رییسه، مسئولین کمیته های اجرایی و کمیته های استانی از دیگر برنامه های این مجمع بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انجمن کریکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران

تین نیوز

در سال های اخیر کشور های مختلف استراتژی های متفاوتی را در تقویت کریدور های اطراف خود اتخاذ کرده اند به نحوی که بتوانند منافع تجاری، امنیتی و سیاسی خود را تضمین نمایند، تعارض منافع حاصل از ایجاد این کریدور ها تا جایی پیش رفته که می توان مفهوم جنگ کریدور ها را برای آن برگزید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، ایران به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه کریدور های آسیایی لازم است به سرعت استراتژی خود را طراحی و در مسیر آن گام بردارد. ایجاد ستاد ملی ترانزیت که در برنامه هفتم بر آن نیز تاکید شده، توسعه دیپلماسی ترانزیتی و افزایش همگرایی با کشور های منطقه به نحوی که منافع مشترک را تقویت نماید، در کوتاه ترین زمان ممکن امری ضروری است.

مذاکرات دکتر منظور رئیس سازمان برنامه کشور در اجلاس اسکاپ را میتوان گامی مهم در جهت حرکت به سمت پیروزی در نبرد کریدوری این منطقه قلمداد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی