Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران امروز یک کشور مقتدر در صدر جهان است، گفت: البته هیچکس منکر مشکلات موجود نیست، لکن به ریشه‌های عوامل آن باید توجه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر چهل و اندی سال از بسیاری از موانع و فراز و نشیب ها به رهبری امامین انقلاب، عزتمندانه عبور کرده است و اکنون ایران جایگاه خود را در جهان و منطقه با اقتدار یافته و به یکی از قدرت های منطقه ای تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جبهه داخلی رئیس جمهوری پای کار و مجلس و قوه قضائیه همراه و همسو شرایطی را فراهم آورده است تا ما بتوانیم به بسیاری از مشکلات فائق آییم.

وی در ادامه یادآور شد: انبوهی از مشکلات از سیاست های غلط و برنامه ‌ریزی‌ های نادرست گذشته، گرانی و تورم، مشکل مسکن مخصوصا اجاره، بیکاری جوانان، حقوق بازنشستگان، ده ها و صدها و هزاران پروژه نیمه ‌تمام به جا مانده است. خوشبختانه امروز آقای رئیسی، رئیس جمهور مردمی و ولایی با همتی بلند پا به میدان گذاشته و به قلب مشکلات زده است. استان به استان و شهر به شهر با شهامت و شجاعت و با برنامه، موانع و سنگ های بزرگ سد راه اقتصاد سالم را برمی دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: آقای رئیسی، ما تو را در این میدان و کارزار سخت با رانت خواران و فسادگران و تضعیف کنندگان حقوق مردم، تنها نخواهیم گذاشت، چراکه شما را یار و یاور مخلص رهبری و افسر فداکار جبهه انقلاب می دانیم. اگرچه عده‌ای در فضای مجازی و در فضای بیرونی غیر منصفانه و بعضا هتاکانه علیه شما می‌تازند، ولی وقتی گرد و غبار بنشیند، نتیجه اقدامات بزرگ شما معلوم خواهد شد.

میرتاج الدینی با بیان این که مدعیان اصلاحات، جریان انحرافی، قدرت طلبان بازمانده از پست و قدرت در آرزوی شکست برنامه های عدالت محور و تحول آفرین دولت نشسته اند، عنوان کرد: برخی چشمانشان را بر همه موفقیت های نظام می بندند و با سیاه نمایی فریادشان را بلند می کنند که پس از ۴۰ سال مشکل نان پیدا کرده‌ایم، نخیر آقا!؛ مشکل نان پیدا نکرده اید، بلکه جلوی ۲ میلیون تن رانت گندم و حیف و میل و قاچاق آن را گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز یک کشور مقتدر، موشکی، هسته‌ای و صنایع فضایی در صدر جهان است، تاکید کرد: البته هیچکس منکر مشکلات موجود نیست، لکن به ریشه‌های عوامل آن باید توجه کرد. مشکلات یک شبه به وجود نمی‌ آید، بله گرانی وجود دارد و دولت باید برای رفع آن همت مضاعف کند، اما به جبران قدرت خرید مردم با ۲۰۰ و ۳۰۰ درصد افزایش یارانه هم باید توجه کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور و دولتمردان به استان آذربایجان شرقی، گفت: از سفر پر برکت رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تشکر می کنم، تصمیم های خوبی در این سفر داشته اند و مردم آذربایجان منتظر هستند که مصوبات یکی پس از دیگری اجرایی شود.

میرتاج الدینی در پایان گفت: تکمیل خط ریل بستان آباد به تبریز، راه اندازی ایستگاه خاوران، پایان دادن به پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه، انتقال آب ارس به تبریز، استقلال مس آذربایجان از اولویت ها و مصوبات مهم بود. تصمیم بانک مرکزی در خصوص ارز صادراتی و فروش توافقی آن یکی از تصمیم های خوب بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میرتاج الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت