Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:45:41 GMT

ساخت و بازسازی ۱۰۰ خانه عالم در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۳۸۵

ساخت و بازسازی ۱۰۰ خانه عالم در لرستان

ایسنا/لرستان معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۲۴۰ خانه عالم در سطح استان از ساخت و بازسازی ۱۰۰ خانه عالم در استان خبر داد.

سجاد امیری، در نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اصحاب رسانه، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تبیین گفتمان انقلاب و جنگ نرم دشمنان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۰ خانه عالم در سطح استان داریم که با تفاهم‌نامه صورت گرفته امسال ۹۰ خانه عالم بازسازی و ۱۰ خانه عالم ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه عمده خانه‌های عالم بیرون از فضای مسجد هستند و زمین آن را اهالی محل تأمین می‌کنند، افزود: تعداد اندکی از خانه‌های عالم در فضای درون مسجد هستند.

امیری از مراحل پایانی زیرساخت‌های سخت‌افزاری دو اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با پایان این کار ادارات مذکور فعالیت خود را در فضایی جدید انجام می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خانه عالم انقلاب اصحاب رسانه تبلیغات اسلامی خانه عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۱۰ طرح ورزشی این شهرستان از ابتدای سال جاری تخصیص یافت.   علی اصغر اکبری  افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های "کاخک" و "روشناوند"، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های "سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب" از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.   وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای "بیلند" و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.   اکبری گفت: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال بهره برداری شد.   وی افزود: با وجود این که ساختمان "خانه جوان" شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.   اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.    

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد