Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:25:18 GMT

«پا به ماه» منتشر شد/ خواندن برای تیتراژ یک سریال

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۵۹۶

«پا به ماه» منتشر شد/ خواندن برای تیتراژ یک سریال

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، قطعه «پا به ماه»، تیتراژ پایانی سریال «تازه وارد»، با صدای حسین حقیقی منتشر شد.

ترانه این اثر به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد که هم‌اکنون از سایت‌های معتبر موسیقی در دسترس و قابل دانلود است، از نفیسه‌سادات موسوی و مجوز آن از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حقیقی درباره اثر خود می‌گوید: «عاشقانه، واژه‌ای‌ست عمومی که به اغلب آثار موسیقی جهان اطلاق می‌شود. سوژه‌های عاشقانه بسیارند اما برخی پُرسروصداترند و برخی مهجور. این بار سراغ یکی از این عاشقانه‌های کمتر شنیده شده، رفتم و سعی کردم لحظاتی از این عشق ناب، بی‌منت و بی‌دریغ را به گوش مردم برسانم. «پا به ماه» را تقدیم می‌کنم به آنانی که پا به ماه می‌گذارند تا فرشته‌ها را به زمین بیاورند.»

دیگر عوامل سازنده این اثر عبارتند از ملودی: کیان ایرجی، تنظیم و میکس و مسترینگ: حسین کریمان، گیتار: عظیم روحانی، همخوانی: دنیز محمودی و تایپوگرافی و کاور علی درستکار.

کد خبر 5520131 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حقیقی موسیقی پاپ موسیقی تیتراژ تئاتر ایران فیلم کوتاه حوزه هنری سریال ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان کارگردان تئاتر آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه افق نقاشی سازمان سینمایی شبکه سه سیما بنیاد سینمایی فارابی پا به ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم