Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@22:08:39 GMT

ارتباط مستقیم افسران موساد با برخی متهمان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۷۰۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

به گزارش ایران اکونومیست از زاهدان، مهدی شمس‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اظهار داشت: دستگیر‌شدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه در حال حاضر این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به زودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود، افزود: دستگیری این عوامل موساد با عملیات پیچیده اطلاعاتی و در پی 8 ماه رصد دقیق کیس‌های امنیتی محقق شد و مستندات زیادی علیه آنها جمع‌آوری شد به نحوی که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد حتی اعتراض نکردند.

وی با بیان اینکه برخی عوامل این باند در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند، تصریح کرد: تعداد دیگری از اعضا و عوامل این باند در خارج استان از سوی نیروهای اطلاعاتی بازداشت شدند که طبق اقرار‌ متهمان، برخی از آنها با افسران موساد مستقیما در ارتباط بودند.

به گزارش ، در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، سه نفر از منتشرکنندگان اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده و مرتبط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با نام‌های اختصاری م ـ س، م ـ ز، الف ـ ق، با مجوز دستگاه قضایی دستگیر شدند. این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده دست داشته‌اند.

‌393/ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند