Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:42:24 GMT

جدایی با نوای آسمانی هنرمند متعهدی که جاودانه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۷۱۰

جدایی با نوای آسمانی هنرمند متعهدی که جاودانه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت محمدعلی کریمخانی ذاکر و پیرغلام اهل بیت (ع) پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در پیام تسلیت امیرحسین سمیعی آمده است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

درگذشت هنرمند سر سپرده، مداح ومرثیه سرای اهل بیت (ع) مانا یاد محمدعلی کریمخانی را به خانواده ارجمند ایشان مردم هنر پرور ایران به ویژه جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشت ایشان داغی عظیم بر دل همه ما نهاد. نوای آسمانی این هنرمند متعهد و سرفراز تا ابد در قلب و ذهن حق جویان و عاشقان خداپرست جاودانه خواهد ماند.

زنده یاد کریمخانی دارای صدایی باصلابت و توانمند بود و توانایی‌های ذاتی وی در خصوص انتخاب شعر و تلفیق شعر و موسیقی منجر به تولید آثار بسیار تاثیرگذار و جاودانه‌ای شد. در پناه امام هشتم (ع) که او از خادمان خاصش بود، محشور باشند.

یادش گرامی و جاودان و روحش شاد.

کد خبر 5520149 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیام تسلیت موسیقی آئینی موسیقی نواحی تئاتر ایران فیلم کوتاه حوزه هنری کارگردان تئاتر سریال ایرانی موسیقی ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان آلبوم موسیقی فیلم سینمایی شبکه افق فیلم هناس نقاشی سازمان سینمایی شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی

دریافت 62 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از مسئولان شهرستان میناب در همراهی با هنرمندان این شهرستان در روستای بازیاری و منزل شخصی خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب و جفتی نواز با تجربه هرمزگانی سالروز ولادت او را جشن گرفتند.

کد خبر 6087856

دیگر خبرها

  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال