Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در دیدار «رمضان رحیم زاده» وزیر کشور تاجیکستان با «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران  تحکیم و گسترش همکاری‌های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در رأس هیئتی به منظور پیگیری اجرای توافقات انجام شده بین وزارتخانه‌های دو کشور وارد «دوشنبه» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار رحیم زاده با میراحمدی تاکید شد که همکاری‌های سودمند بین وزارت‌خانه‌های کشور تاجیکستان و ایران در چارچوب توافقات دو و چندجانبه بیش از پیش توسعه یافته و در امر مبارزه مشترک با چالش‌ها و تهدیدات زمان معاصر می‌تواند موثر تمام شود.

دو طرف ضمن این دیدار همچنین در مورد تحکیم تعاملات مشترک در زمینه مبارزه علیه تروریسم، افراط گرایی و تبادل اطلاعات گفت و گو و تبادل نظر کردند.

رحیم زاده و میراحمدی در پایان این دیدار بار دیگر از گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مورد علاقه متقابل ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه