Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:53:57 GMT

۹۰ هزار گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۰۸۵

۹۰ هزار گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار متقاضی در استان گلستان موفق به ثبت‌نام شده‌اند که حدود ۵۰ هزار نفر تعیین تکلیف شده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی ملک امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهارداشت: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم است که با هدف تأمین مسکن اقشار مختلف اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نامی‌ها در استان گلستان نزدیک به 90 هزار نفر رسیده است، افزود: تاکنون  49 هزار و  679 نفر از متقاضیان گلستانی تعیین تکلیف شده‌اند که از  این تعداد بیش از 35 هزار نفر تاکنون حائز شرایط  بوده‌اند و شرایط احراز دیگر متقاضیان در دست بررسی است.

ملک درباره میزان تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان خاطر نشان کرد:‌ در استان گلستان  برای سال اول تاکنون بالغ بر 230 هکتار زمین در مجموع شهرهای استان تامین شده است و پروژه های نهضت ملی مسکن  در استان در مراحل مختلف  آماده‌سازی زمین ها، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت در دست اقدام هستند.

ساخت 26 هزار و 110 واحد مسکن ملی در اصفهان اجرایی شد تجربه بنیاد مسکن در اجرای طرح جامع حرم عبدالعظیم (ع) کارآمد است تذکرات شفاهی ؛ انتقاد نمایندگان از افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن در شهرها

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد: از مجموع 230 هکتار زمین تامین شده در سال نخست، 184 هکتار از اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان درباره تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر کلاله اظهار کرد: در ماه گذشته طی یک توافق خوب با بنیاد مستضعفان کشور که به همت استاندار محترم استان انجام شد حدود 58 هکتار از ارضی تحت تملک بنیاد مستضعفان در شهر کلاله برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در نظر گرفته شد.

وی افزود: تاکنون در شهر کلاله حدود 6000 نفر متقاضی در سامانه نام نویسی کرده‌اند که با اختصاص این زمین و انتقال سند به نام دولت اقدامات خوبی در این شهر آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان درباره آخرین وضعیت تامین زمین در سایر شهرهای استان گفت: مردم نگران تامین زمین در شهرهای محل سکونت خود  برای اجرای طرح نهضت ملی نباشند.

انتهای پیام/581/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان گلستان تامین زمین اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان