Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «آسیب شناسی سده اخیر حوزه و آینده پژوهی فلسفه حوزوی قم» از سوی گروه دانشی فلسفه دبیرخانه کنگره یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم و گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندشه اسلامی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجج اسلام عبدالحسین خسروپناه و ابوالحسن غفاری به عنوان ارائه دهنده حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی این کرسی، محمدمهدی حکمت مهر می‌باشد.

نشست علمی و پیش همایش با موضوع «آسیب شناسی سده اخیر حوزه و آینده پژوهی فلسفه حوزوی قم» روز چهارشنبه ۱ تیرماه ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به صورت حضوری در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت حضور آنلاین در این کرسی اینجا کلیک نمایند.

کد خبر 5520192 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوالحسن غفاری قم عبدالحسین خسروپناه نشست علمی قرآن نشست علمی قرآن کریم قران حوزه علمیه معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران شورای عالی قرآن همایش ملی شیعه نهج البلاغه فعالیت های قرآنی آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد