Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:14:40 GMT

قرارداد محکم و مشروط آبی‌ها با ریکاردو ساپینتو

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۳۵۵

قرارداد محکم و مشروط آبی‌ها با ریکاردو ساپینتو

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قرار است «ریکاردو ساپینتو» دو دستیار پرتغالی با خود به ایران بیاورد و باشگاه استقلال نیز یک پیشکسوت را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

مذاکرات باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو به ایستگاه پایانی رسید و این مربی پرتغالی در لیگ بیستم‌ودوم هدایت آبی‌پوشان را خواهد گرفت. ریکاردو ساپینتو در ۴۸ ساعت گذشته پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در روز‌های گذشته مذاکرات فشرده‌ای با یکدیگر داشتند و در نهایت این مرد پرتغالی با استقلال به توافق رسید و به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد تا جانشین فرهاد مجیدی شود.

قرارداد با استقلال به صورت دو ساله و مشروط است، این بدان معنا است که طرفین پس از پایان سال اول در صورت رضایت می‌توانند ادامه همکاری دهند. قرار است ساپینتو دو دستار پرتغالی با خود به ایران بیاورد و باشگاه استقلال نیز یک پیشکسوت را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

بیژن طاهری در فصل آینده نیز به احتمال زیاد در نقش سرپرست به فعالیت خود در استقلال ادامه خواهد داد. درباره حضور بهزاد نوشادی، بهزاد غلامپور ظرف روز‌های آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

رقم قرارداد ساپینتو با دو دستیار خارجی رقم معقولی است و حتی گفته می‌شود از برخی مربیان لیگ برتری کمتر است.

مدیران باشگاه استقلال برای تنظیم قرارداد با ساپینتو تمامی جوانب کار را در نظر گرفته‌اند، این بدان معناست که اتفاقات تلخی که برای استراماچونی رخ داد تکرار نشود. آن‌ها قرارداد را طوری تنظیم کرده‌اند که این مربی نتواند هر طور که خواست قرارداد را فسخ کرده و به راحتی جدا و بابت چند ماه کار کردن میلیارد‌ها توامان پول بگیرد.

گفته می‌شود این مربی امروز وارد تهران می‌شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان مصطفی چمران ریکاردو ساپینتو استقلال بیژن طاهری متروپل آبادان مصطفی چمران ریکاردو ساپینتو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان