Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: براساس مقررات شورای عالی استاندارد، نصب، راه اندازی و بهره برداری آسانسورهای مسافری مطابق استاندارد ملی ۱-۶۳۰۳ مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست از سازمان ملی استاندارد ایران، "پرویز درویش" ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه، بر اساس مصوبه مذکور بهره برداری از آسانسور بدون تاییدیه استاندارد مجاز نیست، افزود:  در الزامات و دامنه کاربرد این استاندارد هیچ تفاوتی در بهره برداری در ارتفاع یا زیر سطحی نیست و الزامات یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در مورد آسانسورهای ایستگاه های مترو گفت:  به دلیل فعالیت آسانسورهای ایستگاه‌های مترو در زیر سطح، مطابق الزامات استاندارد باید شرایط تخلیه اضطراری و تنفس سالم سرنشینان در صورت بروز سانحه یا نقص فنی در میانه طبقات زیرزمینی که بعضاً دارای فواصل طولانی است برقرار باشد.
این مقام‌ مسوول، یکی از دلایل عدم امکان صدور تاییدیه برای برخی آسانسورهای ایستگاه‌های مترو تهران را برآورده نشدن یا عدم حصول اطمینان از این الزام استاندارد عنوان کرد و ادامه داد: لازم است تامین شرایط و اصلاحات لازم انجام شود و بدیهی است تا زمان صدور تاییدیه استاندارد بهره برداری از آسانسورهای ایستگاه های مذکور نیز مجاز نیست.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کابین آسانسور ، سازمان ملی استاندارد ایران ، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کابین آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آسانسورهای ایستگاه ایستگاه های مترو بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود