Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر شرایط در منطقه سیستان سخت شده و در این جهت نیازمند تدبیر جامع و اقدام عاجل هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی بعد از ظهر امروز در دیدار فرماندار شهرستان زابل اظهار داشت: سیستان از مناطق حساس و مهمی‌ است که با توجه به خشکسالی‌های اخیر شرایط برای مردم سخت شده و در این جهت نیازمند تدبیر جامع و اقدام عاجل هستیم و نگاه پراکنده نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان‌ و بلوچستان افزود: تامین آب، جبران خسارت‌های کشاورزی، دامداری و ایجاد اشتغال از مهمترین مواردی است که باید در منطقه سیستان برنامه ریزی و اقدام عملیاتی صورت گیرد.

امام جمعه زاهدان: تاکنون از ظرفیت مرز در سیستان و بلوچستان استفاده نشده استامام جمعه زاهدان: دعواهای طایفه‌ای چهره ناشایستی از شهرستان دلگان به جا گذاشته استامام جمعه زاهدان: مقابله موفق با جبهه دشمن نیازمند فرماندهی واحد و کار جمعی است

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بسته‌های اشتغال فعلی در نظر گرفته شده برای منطقه سیستان از جمله "طرح رزاق" تنها بخشی از مشکلات را حل می‌کند و باید باید فکر و چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

همچنین در ابتدای این دیدار سنجرانی فرماندار زابل گزارشی از بحران آب و آسیب‌های حاصل از خشکسالی در منطقه سیستان ارائه کرد.

انتهای پیام/392/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان منطقه سیستان جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی